Freitag, 4. März 2016

Frohe Ostern

Kaum zu glauben, aber in 3 Wochen haben wir schon Ostern, und das erste Vierteljahr ist rum. Also hier nun meine 1. Osterkarte, wobei ich zugeben muss, das ich mich da immer ein wenig schwer tue ;-(  ...........

Creative Expressions "Pierced Flags", Spellbinders "Tudor Rose", Crealies "Frohe Ostern", Stempel Viva Decor "Ostermotive nostalgisch", Organzaschleife, Perlen und Strassblüte

Kommentare:

pam hat gesagt…

Beautiful Easter card Petra, love this SB frame and your colours.
Pam x

Diane hat gesagt…

The elegant die cut frame, color and details are wonderful.

Hugs Diane

Karen hat gesagt…

My beautiful friend, one would not know this was hard for you.. the result is lovely. The green is so pretty to celebrate renewal and I love the die work. The angled embellishments add such interest and I am forever in love with cascading ribbon. :o) This will be a blessing... as are YOU! Thank you for making this crafty community a brighter place with your talent and heart. :o)

Hugs and blessings,
Karen

Silvi hat gesagt…

Ostern sind auch komische Feiertage, die gehen so schnell vorbei und dann müsste man praktisch schon anfangen mit den Weihnachtskarten. Die Monate rasen dahin und jetzt haben wir schon das zweite Quartal.
Mir gefällt deine Farbkombination - Veilchen und Forsythien - und der Hauch von Nostalgie.
Liebe Grüße
von
Silvi